20 dagar kvar!!!

 
Okej. Tänkte berätta lite om vad som händer nu. Det är i skrivande stund exakt 20 dagar kvar till premiär och jag tror att jag talar för alla när jag säger att musikalen tar upp 99% av alla tankar. Det är mycket som snurrar runt i huvudet. Vi är nog alla nervösa, men samtidigt så oerhört peppade!!
 
Allt börjar nu falla på plats hur som helst, vilket är ofattbart skönt. Nu ska bara allt sitta, övergångar ska sättas och scenografin ska upp. Vilket faktiskt händer på MÅNDAG! Den kommer vara mycket kraftfull och funktionell, är så stolt över våra bildare AKA scenografer/maskörer. (På bilden nedan så presenterar de scenografin för oss!)
 
Vi har även affischerat och delat ut en hel del flyers. Om ni fått en flyer i brevlådan med ett personligt meddelande så måste ni komma. Det tog mig nämligen ca 4 timmar att skriva alla dessa hälsningar till er <3. 
 
 
 
OCH VÄNNER. Kostym och mask börjar även också ta form (återigen, scenograferna och maskörerna. <3). En del av oss har lärt oss att rulla hår så allt ska gå så smidigt som möjligt när det är dags! 
 
 
Åh vad jag älskar den här processen. Allt blir verkligen helhjärtat. Ensemblen växer sig starkare, och vi jobbar så hårt för att ni ska få en underbar och oförglömlig upplevelse. 
 
 
 
 
Och nu ska jag försöka utlova mer bloggning och mer bilder!
(Följ legallyblondetibble på instagram för fler bilder) 
 
BOKA ERA BILJETTER HÄR: http://simplesignup.se/event/37499-legally-blond-the-musical
 
Vi ses den 28 mars! 
/Emma
 
 
 

Kommentarer

Här får man gärna lämna en liten kommentar om man vill!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en URL/Bloggadress?

Och... varsågod att kommentera!

Trackback
RSS 2.0